No-nonsense aanpak
Een gebrek aan communicatie en problemen met continuïteit deed ABFK op zoek gaan naar een nieuwe IT-partner. “Bij onze vorige IT-partner was communicatie een heikel punt”, volgens Yannick. “Contractueel moesten we binnen de 24u geholpen worden, maar in de praktijk kregen we soms pas antwoord na een week. Ook de continuïteit kon niet voldoende gegarandeerd worden. En dat is belangrijk bij ons, als iemand ‘uit ligt’ is dat niet alleen verlies van tijd maar ook van geld.”
Waarom ABFK voor ProCom heeft gekozen? “Dat is heel eenvoudig. De no-nonsense aanpak. ProCom is rechtuit en draait niet rond de pot. Er wordt onmiddellijk geantwoord op vragen. En als het niet kan, dan wordt dat ook helder en duidelijk gecommuniceerd. Het verhaal wat ProCom brengt, dat begrijpen we ook. Onze vorige ICT-partner toverde vaak met moeilijke woorden. Bij ProCom helpen ze ons stap voor stap en ze leggen het zo uit dat wij het ook begrijpen. Dat vinden we heel belangrijk in de samenwerking met een externe IT-partner” vertelt Yannick enthousiast.
Hybride Cloud, het beste van beide werelden
ABFK werkte volledig in de Cloud, maar dat bleek toch geen goede match. Op advies van ProCom werd er geopteerd voor een hybride Cloud werkwijze. Dit biedt het beste van beide werelden: een razendsnelle omgeving met de nodige stabiliteit enerzijds en de Cloud voor redundantie anderzijds. Sinds april 2022 is ABFK een tevreden ProCom klant.
95% van support-tickets binnen de dag opgelost
ABFK werkte volledig in de Cloud, maar dat bleek toch geen goede match. Op advies van ProCom werd er geopteerd voor een hybride Cloud werkwijze. Dit biedt het beste van beide werelden: een razendsnelle omgeving met de nodige stabiliteit enerzijds en de Cloud voor redundantie anderzijds. Sinds april 2022 is ABFK een tevreden ProCom klant.
Trusted IT-advisor
ABFK werkte volledig in de Cloud, maar dat bleek toch geen goede match. Op advies van ProCom werd er geopteerd voor een hybride Cloud werkwijze. Dit biedt het beste van beide werelden: een razendsnelle omgeving met de nodige stabiliteit enerzijds en de Cloud voor redundantie anderzijds. Sinds april 2022 is ABFK een tevreden ProCom klant.
“Bij ProCom krijg je meteen iemand aan de lijn, die je ook effectief probeert te helpen. In 95% van de gevallen is er een oplossing binnen de dag, meestal wordt een support-ticket bij het eerste telefoontje opgelost.”
Over ABFK
ABFK is een boekhoudkantoor uit Beringen dat in totaal zo’n 1300 klanten ondersteunt op het vlak van boekhouding, accountancy en advies. Sinds de start in 2000 staat Wim Thonissen aan het roer van dit bedrijf dat intussen al uitgegroeid is tot een team van 18 medewerkers.
Elke werkdag staat het team van ABFK paraat voor zowel grote als kleine ondernemingen. In hun klantenportefeuille kan je zowel éénmanszaken, vrije beroepen, VZW’s als KMO’s vinden. Ook startende bedrijven helpt ABFK graag bij de eerste stappen op het ondernemerspad. Klantevredenheid is zeer belangrijk bij ABFK, elke vraag van de klant worden snel beantwoord en wordt zo snel mogelijk beantwoord en zo goed mogelijk opgevolgd.
Op zoek naar een externe partner voor al je IT-troubles?
ProCom geeft je eerlijke en integrale computerhulp. Herstelling, cloud migratie of nieuwe hardware. ProCom helpt je verder. We kijken vooruit en denken met je mee.
Wij geven je eerlijke en integrale computerhulp. Herstelling, cloud migratie of nieuwe hardware. ProCom helpt je verder. Of het nu gaat over je VOIP telefonie, servers en netwerken, je website of het verhuizen van jouw lokale bedrijfsapplicaties naar de Cloud. Wij kijken vooruit en denken met je mee. ProCom is born to let IT run.