Family matters!
Hoe kan ProCom je van dienst zijn? U vraagt, wij luisteren. Simpel.
De meest gebruikte kanalen voor ons om met je IT te communiceren, zijn TeamViewer en Tickets.
De meest gebruikte kanalen voor ons om met je IT te communiceren, zijn TeamViewer en Tickets.
Schermovername
Schermovername is de technologie voor hulp op afstand die live toegang tot apparaten geeft. Jij geeft ons toegang tot het bureaublad van je computers en ser vers en wij kunnen daarop werken alsof we naast je zouden zitten. Deze toegang geldt voor veel verschillende apparaten en is volledig veilig. Dagelijks vinden er meer dan 20 miljoen ondersteuningssessies plaats op het schermovername-platform. Schermovername is het ideale ondersteuningsplatform voor werknemers in een BYOD (Bring your own device) situatie en voor organisaties met allerlei verschillende apparaten.
Tickets
We zeiden je al dat we veel meer zijn dan een helpdesk. Maar dit hebben we met ze gemeen: we werken graag met ‘tickets’. Gestandaardiseerde meldingen; meldingen van fouten, maar ook verzoeken tot actie… Werken met tickets heeft zo zijn voordelen. Je hebt meteen ook een logboek met alle handelingen en acties die zijn ondernomen om je IT-infrastructuur gezond en operationeel te houden.
Plaats het bestandje op een plaats waar u het zo meteen gemakkelijk kunt terugvinden (of u klikt op “Run” of “Uitvoeren”).
Wanneer het downloaden is gelukt, dubbelklikt u op het bestand. Een klein kadertje wordt zichtbaar op uw scherm. Deze kader bevat een ID nummer en een paswoord. Geef deze ID en paswoord door aan de ProCom medewerker.
Belangrijk: Hulp op afstand kan enkel na afspraak met een van onze techniekers. Deze service wordt aangerekend per sessie en volgens de normale tarieven, voor klanten met een service contract is deze dienst reeds inbegrepen. Klik hier voor onze algemene voorwaarden.